El Ple aprova canvis en cinc llocs de treball públics
La regidora Raquel Alcaide abandona el grup Connectem Castellterçol.
El Ple municipal de Castellterçol es va reunir ahir, 23 de setembre, a la Sala Enric Prat de la Riba, en una sessió ordinària en què, entre altres mesures, es va aprovar per unanimitat de l'adequació retributiva de cinc llocs de treballs públics: administració de la Secretaria, oficial de primera de manteniment, oficial de primera de serveis, peó o peona de Brigada i notificador/a. L'acte també va suposar la desvinculació oficial de Raquel Alcaide Lozano del grup municipal Connectem Castellterçol. A partir d'ara serà membre no adscrita.
També per unanimitat es va aprovar l'adjudicació del contracte de servei de gestió administrativa i esportiva, i del servei de neteja de les instal·lacions esportives municipals a Vitaesport Gestió SL, per un valor al voltant dels 140.000 €. La pròrroga del contracte del servei de neteja de les dependències municipals, els centres d'ensenyament i als espais d'activitats lúdiques del poble, en canvi, va comptar amb quatre abstencions de Connectem Castellterçol amb l'al·legació de coherència amb la posició inicial respecte al contracte.
Van comptar amb unanimitat les propostes de modificació del Reglament del Consell de Dansa i el Ball del Ciri; de l'aprovació de l'encàrrec de gestió del Consorci Besòs Tordera del servei de clavegueram general; de l'aprovació del pressupost 2025 per a la gestió de residus municipals i comercials al Consorci de Gestió de Residus del Vallès Oriental.
Mocions
Els grups municipals d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) i Castellterçol en Positiu (CeP), i la regidora no adscrita Raquel Alcaide, van votar a favor de la moció sobre la situació a la Franja de Gaza, que condemna els atacs sistemàtics contra la població civil i insta al Govern de la Generalitat, a l'Estat i a les institucions europees a adoptar mesures efectives contra l'acció de l'estat israelià.
No va tirar endavant la moció de Connectem Castellterçol per la instal·lació de càmeres lectores de matrícules. Els quatre vots a favor del grup no van ser suficients davant el vot en contra de CeP i la regidora no adscrita, i l'abstenció d'ERC.
Consulta l'acta del Ple en l'enllaç de la dreta.