El proper estiu es farà a Castellterçol un projecte de la Universitat de Barcelona, l’Institut Català Internacional de la Pau i l’Ajuntament de Castellterçol que aprofundirà en la vinculació de Castellterçol i el Moianès amb el pacifisme a partir dels anys 60 del segle XX. Les actuacions tindran un àmbit acadèmic,artístici educatiu.
El projecte artístic s’ha encarregat a Marcel·lí Antúnez, fundador de La Fura dels Baus (www.marceliantunez.com) premiat i reconegut internacionalment. Fa anys, basa les seves creacions i performances amb la participació activa d’associacions i col·lectius.
És per això que s'ha convocat una reunió, el proper divendres, 9 de desembre a les 19,00 a Cal Recader, on es presentarà el projecte, que esperem poder desenvolupar i enriquir amb la participació de tothom qui ho vulgui. (La reunió tindrà una durada d’una hora)